It's a mess!

Mitt skrivbord är en enda stor röra. Det är inte för att jag har grejat... Utan för att jag är lat. :) Jag har köpt glitterlim på Rusta idag. Om det är nåt bra än vet jag inte, men jag fick 12 för... 25kr, tror jag det var. Då tyckte jag att det var lika  bra att chansa.

 
Fick dessutom tag i en svart stämpeldyna idag. Provade att stämpla med den grå som jag köpte igår. Det blev myyycket ljusare än jag trodde. Haha. Den var jättefin och så, men inte om man ska färglägga bilden kanske... Nja. I alla fall så provade jag att färglägga samma stämpel som förra gången. I like, I like.
Man kan se till höger hur ljus den grå blev.

Baibai.

3 kommentarer:

  1. Stämpeln blev jätte fin färglagd. :)
    Inte långt kvar till maran nu :D. Jag, Carina (stickochpysseltokig) och Nina (en annan bloggkompis) har bestämt att vi ska sitta tillsammans. Vill du joina oss?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. :)
      Ja det är klart att jag vill. ^^

      Radera