Köpt grejer! Yay!

Jag har inte gjort något vettigt på sista tiden, så jag tänkte visa vad jag har köpt idag. Bunkrat upp lite om man säger så. :) Bara 8 dagar kvar till min första scrapträff! Wihoo!

 Köpte lite läsning ^^
 Bilden blev på fel håll men det spelar nog ingen roll, va?
Brads, blommor, akvarellpennor(!! Yes!), stämpeldyna och sticker pärlor som jag hittade på ICA.
Och när jag kommit hem och tagit fram alla saker så ser jag...
Smokey gray? NOOOOOOOOO!
Sen försöker jag intala mig att det inte gör något. Det är inte något dåligt, utan det är något bra.
Jättebra faktiskt!
Nej, det gör inget att den var grå och inte svart som jag trodde. Jag tittade nog inte noga som jag skulle ha gjort. Men ja, det spelar ingen roll. :)

Köpte också en vit gel penna och en öh... Pappershållare? Vet inte vad man ska kalla det. Men hittade exakt den som jag köpte när jag sökte på google efter paper holder! Fast min är vit.

Paper Holder 12"x12" - Black 

Det var allt för idag!
Baibai!

4 kommentarer:

  1. Inzpira köpte jag också i veckan :P

    SvaraRadera
  2. Är det en ny Inzpira för i år? i så fall ska jag köpa den.
    Ja du om en vecka ses vi. Ska bli roligt. Ha det bra Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Naaah, nr 6 2012 står det på den. Så antar att det är sista för förra året. Nästa kommer i februari.
      Detsamma :D

      Radera