Dies-förvaring

Hejsan svejsan!
Jag har gjort om mitt lilla album med dies. Jag gillade inte riktigt hur det såg ut förut, och bilden som satt på förut hade "bubblat sig", eller vad man ska säga.

Så såg den ut förut. Jag har redan dragit loss allt, 
men man kan i alla fall förstå hur det brukade se ut.

 
Och såhär blev det med det nya! Mycket finare tycker jag. :)
 

 Inuti ser det ut såhär. Jag har tagit magnetisk tejp och satt mina
dies på. Dom sitter mycket bättre än vad jag trodde att de skulle.


Det var allt för idag.. Eller för tillfället i alla fall. :) Babai.

4 kommentarer:

  1. Smart förvaring! Jag har mina i en låda men funderar att använda min cdskive fodral/bok med magnettejp.
    Vad är det för storlek på den scallopdiesen? Finns ju small och large (extra large kanske till och med) Får man låna den någon gång tro ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. ^^
      Tjjaaaa, det kan du väl få göra. Haha. Försökte mäta lite och den största är 10,5 cm i diameter... Och den minsta är 3cm. :)

      Radera
  2. Snyggt. Blir så sugen på att göra något till mina dies.Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är väldigt enkelt och det blir jättebra så det tycker jag att du ska göra. :)

      Radera