Blommor

Hej svejs!

Jag har äntligen luskat ut hur man kan göra lite olika blommor med mina punches. ^^ Jag har "retro blommor" från Panduro i tre storlekar som jag fick i julklapp. Provade först att göra lite rosor. Använde en mini mister och knycklade ihop och limmade lite sen. Det blev väl en fin hopknölad liten boll. Ehhh. Jag lyckades inte riktigt så som hon på Youtube.. ^^ Så jag la det lite åt sidan, men så idag testade jag lite andra saker som jag faktiskt blev nöjd med! Whoooho!
Det är ju inte egentligen tänkt att jag ska lägga upp varenda liten sak som jag gör, men eftersom jag tycker att det är kul så gör jag det ändå. :D

Så blev det. Gjorde först i vanligt vitt papper, och sen tog jag lite bitar jag hade över
och testade med det. Blev fint tycker jag.


 Så ser dom ut. Tyckte det var lite dåligt att en skruv hoppade ut ur ett hål
på den stora lite random sådär bara efter att jag öppnat dom. 
Det var inte hela skruven, utan halva bara.
Så det sitter en halv skruv kvar. :) Fint. Nej. Men den håller ihop bra ändå.

Jag har inga brads så jag limmar blommorna och limmar fast halva pärlor istället.
Nåt mamma köpte på blomsterhallen för många år sen. Så hittade jag dom! Moahaha!


Ha det så bra så länge! Baibai!

4 kommentarer:

  1. Dom blev jättefina. Kan du inte gå tillbaka och byta ut den, med halva skruven?
    Jag har en hel massa brads jag aldrig använder. Kan ta med dom till maran i februari, om du vill ha dom.
    Så kan du visa hur du gör blommorna hihi.
    Ha det bra kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, jag antar att jag skulle kunna göra det, men det spelar ingen jätteroll eftersom den är inte "sönder" eller vad man ska säga. :)
      Jag behöver inte en hel massa brads. ^^ Men några stycken skulle ju vara roligt. Haha. Tack. :)
      Ja, men det kan jag ju göra. Eller du!
      Kolla denna.
      http://www.youtube.com/watch?v=ikln8lXtg-I&feature=share&list=FL4qIPIRnBBrjfgJjNSSwkog

      Hon gör blommor av samma punches som jag har. Plus att hon visar hur man gör dom som jag har gjort. Finns en del 1 och del 2. ^^ Hon förklarar bättre än jag skulle göra. :)

      Radera
  2. De där "taggiga" blommorna gilla jag det får jag testa. :D
    Knäpp dröm du hade om mej ;), jag har väl haft klänning på mej varje gång vi träffats :P å en flashig väska ska Jeanette köpa till mej på Ullared. Du kanske e en sån där drömkvinna som ser in i framtiden.
    Jag drömde för ett tag sedan att jag och Tomas var ute och åkte bil. Sen tyckte jag allt var konstigt och jag visste att det var en dröm. Så jag tog ratten och svängde ner för stupet på Hunneberg. Lustiga drömmar man kan ha. Haha.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ^^ Mjo..
      Men jag hoppas att jag inte är det för då måste jag hålla hårt i mina grejer. Haha.
      Jag tänkte också det i slutet av min dröm. Detta måste vara en dröm. Men sen tänkte jag att det kanske inte var det, men jag skulle ju ha en massa nya saker så det kanske inte var så farligt ändå. xD

      Radera