Pysselmyrans scrapmara

Igår var jag och Therese iväg till Vartofta utanför Falköping. Det blev många timmars scrappande från 10.00 till 22.00. Det var kul i alla fall och jag lyckades knåpa ihop tre LO:s.


Det blev en bild på chillorna igen. Jag hade nämligen lite dåligt med bilder denna gången. Det blir till att ta maaaassor med bilder nu! Fick en kamera i sen födelsedagspresent av Tobbe när jag kom hem igår. ^^

En LO av Ceasar och Ivar blev det också.



 Till tidsutmaningen blev det en bild av mig på Studenten. Det som skulle vara med var:
- Kvadrat, cirkel och triangel
- En vindsnurra
- Mist eller stänk
- Veckad tejp
- Egengjord blomma
- Två mönstrade papper med gult i.
- Något dolt/gömt.

Tidsutmaningen var den enda tävlingen som jag var med i och det var kul. Jag vann på lottningen. :)

Baibai!

2 kommentarer:

  1. Något dolt/gömt oxå :). D va väldigt trevligt, men idag e ja helt slut.
    roligt med en ny kamera:D
    Tjingeling

    SvaraRadera
  2. Grattis roligt med ny kamera. Fina LO. Kul med en pysselträff. Kram

    SvaraRadera