Viktor #2

Jag förstår inte hur det kan vara så segt när man är på en mara. Jag har faktiskt knåpat ihop två stycken LOs nu på bara ett par timmar. Ganska enkla båda två, men ändå! Hur svårt ska det vara egentligen. Haha.
Jag måste skaffa bättre ljus. Det är riktigt dåligt just nu. Båda LOs som jag gjort idag ser mycket bättre ut i verkligheten. Mycket ljusare och finare. Men jaja. Vad ska man göra?





Något tips på hur man får loss swirls och sen får dom på pappret utan att dom klibbar ihop helt och gör att man bara vill knyckla ihop dom och slänga dom? Tacksam för alla tips! -_-'' Tycker inte att det ska behöva ta en kvart för att få fast det. Eller är det så för alla?

2 kommentarer:

  1. Snyggt. Tips till swirl har jag inte, brukar sluta i papperskorgen. Kram

    SvaraRadera
  2. Gillar det svart ros pappret ;)
    Jag har fått frågan förut om swirls. Jag har inget speciellt tips, men jag tycker jag lyckas bra. Du får komma hit så får jag visa hur jag gör. Viktigast tycker jag är att först och främst veta hur man ska ha den. Sitter den på pappret så sitter den oftast på pappret. Men en kvart brukar det nog inte ta, jag har inte klockat :P.
    Ett tips till är att klippa isär swirlen så den inte blir så stor :)
    Oj, vad tips det blev än då. Haha.

    SvaraRadera